9/24/2007

Rest In Peace, Siv <3

Nu kommer dagens så eftertraktade inlägg från mig :)
Jag vet att ni alla älskar att läsa mina lååånga dryyga meddelanden, som för det mesta handlar om Daniel.
BlaBlaBla :)
Idag har iaf vart ASTRÅKIG. Iaf i skolan. Fast som tur var slapp vi tyskan. Det var braa. Fast sen så skulle vi ha idrott. Det sög :) Och som alla ni säkert märkte, så stog jag bara vid sidan och kollade på ungefär. Förutom i början, när det var frisbee-regn.
Men så skulle jag och Sandra åka till jakan och kolla om vi fick bada på onsdag, fick inget svar.
Sen var jag självklart med Daniel resten av dagen. Mys <3
När Daniel hade åkt hem så var det något pappa ville berätta. Min granne, som har bott precis bredvid oss hela mitt liv, dog idag. Hon var död när hennes man kom hem. Stackars Kjelle :( R.I.P Siv <3
Så jag avslutar inlägget med en tyst minut. <3

4 kommentarer:

Markus sa...

Det var inte så roligt att höra

Julia sa...

nej :/

simon sa...

jo, jag tycker faktiskt att det var j�tte h�rligt att h�ra.XD
trot lr ejj haha

Julia sa...

Jahadu fan va nice