9/24/2007

Legenden från ängjsö!

Du känner kanske ingen namnet ängsjö, men för er som inte vet vad de är så kan jag berätta att de är en mörk och öde plats. här bor Farbror gnäll och han sprider skräck är hela stället, igentligen så heter han Kell men jag kallar han för gnäll.
men skit it de nu, farbor gnäll är en väldigt sur och tråkigt person och han visar säg nästan aldrig på ngn allmän plats. men så idag så kommer han helt plötsligt fram till mej i källhälls centrum och skriker ngt åt mej som jag inte riktigt uppfattar, jag var så paff att se han där.. men ialf, så har han sett att jag står och vickar på en stålpe och de måste han direkt gör ngt åt, ( killen tror han e samhällets polis). så kommer han fram och skrier och har sig och jag o mina polare käftar emot lite, sedan går han och syns inte på ungefär 15min, då ser vi att han helt plötsligt sitter i sin bil och åker iväg! fan också vi som hade tänkt att hämnas lite på han men då förstörde han de oxå :S..
de syntes en annan skumm person i kallhäll idag oxå men de får ngn annan berätta om :D

/ Dr. DAIIIIZZZ !!! :D

15 kommentarer:

Markus sa...

Ska du skriva något ockås eller?

Looove sa...

eh vad snackar du om mackan?

Anonym sa...

ja, nu förstår jag inte...

Daizen sa...

va fan vill du markus ? :S

Looove sa...

Ja mackan vad mena du jag fatta inte? :P

Markus sa...

Daiz skrev bara rubriken först så jag undrade om det var allt.

Looove sa...

Jahaja!! det såg inte jag :P
så det kan gå ;D

SIMON sa...

mackan. get lost! haha

Daizen sa...

vadå bara rubriken ? :S

Markus sa...

aa det var bara en rubrik och vem som skrivit det når jag öppnader bloggen

Unknown sa...

jahaa, så kan det gå. :)

Markus sa...

aa det kan bli helt fel!

Looove sa...

Hahajaaa, mackan så det kan gåe
bara man skriver nått så kan det gå hel fel, hahajaa

carlaa sa...

jag förstår inte eran konversation men ville bara eka ! *ekar*

Amanda sa...

Markus sluta klaga på allas inlägg, dina är inte direkt uppmuntrande!