9/24/2007

platttång's kris och myspys

Hola!


Ännu ett inlägg av ingen mindre än Amanda!


Tänkte först berätta om en rolig grej som hände igår ;p


Jo det var så här, alla här vet ju att jag är sjukt beroende av min platttång och att alltid ha platthår. Hur som helst, när jag kom hem i söndags morse får jag reda på att min kära syster hade min platttång och inte kommer hem förens 19.30 på kvällen så jag fick panik. Jag låter säkert väldigt löjlig just nu men utan platttång är mitt hår katastrof ;o men så kom jag på vad Lise sa i skolan om att man kunde platta sitt hår med strykjärn :D det tyckte jag lät som en utmärkt idé! så jag tar fram strykjärnet och strykbrädan. Men som tur var stoppade camilla mig och tyckte att jag var galen. Haha, men nu är allt löst och min plattång är tillbaka :D





måste bara ta upp en en konversation jag jimmy och carla hade i skolan :





Carla: amanda du är verkligen min högra hand!


Amanda: haha vad gulligt av dig!


Jimmy: aa men amanda du är min vänstra pungkula.


Carla: men vadå, amanda är väll inte liten och hårig?



Jimmy the man

2 kommentarer:

Julia sa...

HAHHAHAHA

Daizen sa...

carla hur vet du att jimmy är hårig då ? ;O