9/24/2007

Ledsna Carla

tjena alla läsare !
jag måste bara säga att idag har det var en dag som inte var så speciellt bra, har typ haft huvudverk hela dagen sen imorse...
inte bra inte bra. Jag har haft en dålig dag, alla måndagar är dåliga dagar =(
har inte haft en ända bra måndag.
min faster är döende, inte så rolig nyhet.. a är inte på så bra humör just nu när jag fick reda på det av min pappa.. han mår inte heller så bra just nu, men det går över med tiden.. liksom finns inte så mycket att göra hon är ju i chile så lite svårt att komma dit på några dagar..
men ja nu har jag inte lust att skriva mer, tror ska lägga mig ingen bra dag idag..
vill bara att morgondagen ska komma. då är det fördjupning & musik, då får man hoppas att dagen blir en aning bättre,
puss och kram,dränk en svan

Inga kommentarer: