9/24/2007

Begravning

aa nu skriver jag igen. Jag tror nästen att jag börjar bli beroende av den här bloggen :) för att jag har redan tappat kollen på hur många gånger som jag har varit här idag. Men jag vet inte det kanske bara är än så här sak start sak jag vet inte.

I övrigt så har jag inte gjort något sen jag kom hem känns det som, jo det har jag ju vi begravde min broders hamster som typ bröt benet igår när han rammlade ner från ett bord. appropå att bryta saker så har jag fortfarande ont i handleden, Simon :(.

Men nu hinner jag inte skriva mer ty jag har innte gjort svenska läxan till i morgon så jag ska ta och göra den nu!

Ses!!!

3 kommentarer:

simon sa...

raijght niggaaa!!!

Amanda sa...

jävla djurplågare! ofta man begraver ett levande djur för att den har brytit ett ben :s?
ah intressant var det iaf INTE!

simon sa...

exakt!!